Posledných 20% miest na doučovanie od januára! Zabezpečte si vyučovanie ešte v decembri a majte istotu kvalitnej prípravy hneď od začiatku nového roka.
Prestup zo základnej na strednú školu patrí k najnáročnejšiemu typu skúšok, ktoré na každé dieťa čaká. Žiaci základných škôl sa prvýkrát stretávajú s testom, ktorý zahŕňa celé doterajšie učivo, a často aj znalosti látky, ktoré v škole dostatočne neprebrali. Pre deti môže byť prijímacia skúška veľmi náročná. Ak chcete mať istotu, že sa dieťa dostane na strednú školu, využite našu službu individuálneho doučovania. Žiak sa zameria na oblasti, v ktorých má medzery, a zároveň sa bude pripravovať priamo na testy.
Žiak alebo zákonný zástupca neplnoletého uchádzača môže podať prihlášku na vzdelávanie, ktoré sa podávajú elektronicky. Žiaci si môžu podať NAJMENEJ dve prihlášky.
Prihlášky pre odbory, ktoré vyžadujú overenie špeciálnych schopností, zručností, alebo talentu sa podávajú do januára a študent môže taktiež podať 2 prihlášky.
Riaditelia škôl majú možnosť jednotnú prijímaciu skúšku doplniť o vlastnú časť prijímacej skúšky a pridať tak ďalšie kritériá hodnotenia, ako napríklad test z cudzieho jazyka, test športovej výkonnosti alebo budú chcieť doplniť prijímaciu skúšku o výpis predchádzajúcich študijných výsledkov.
Žiak ide na termíny príjímacích skúšok v riadnom termíne. Prijímacie pohovory bývajú v závislosti od počtu uchádzačov rozdelené aj do dvoch termínov v 1. kole.
Ak žiak v celoslovenskom testovaní 9. ročníka dosiahne úspešnosť 90 % v každom predmete, riaditeľ školy ho môže prijať bez prijímacej skúšky, okrem škôl vyžadujúcich overenie špeciálnych schopností. Niektoré školy môžu tiež prijať žiaka bez prijímacích skúšok pri výsledku nad 80 %.
Akú podobu majú prijímacie skúšky?
Prijímacie skúšky na stredné školy na Slovensku môžu mať rôzne podoby v závislosti od typu školy a jej zamerania. Môžu zahŕňať tieto časti:
Písomné testy: Najčastejšia forma prijímacích skúšok zahŕňa písomné testy z matematiky a slovenského jazyka a literatúry. Tieto testy hodnotia základné vedomosti a schopnosti žiakov.
Ústne skúšky: V niektorých prípadoch môžu byť súčasťou prijímacích skúšok aj ústne pohovory, kde sa overuje nielen vedomostná úroveň, ale aj komunikačné schopnosti žiakov.
Testy z ďalších predmetov: Na špecializovaných školách, ako sú bilingválne gymnáziá alebo odborné školy, môžu byť prijímacie skúšky doplnené testami z cudzích jazykov alebo odborných predmetov, ako sú prírodné vedy, informatika či umelecké disciplíny.
Talentové skúšky: Na umeleckých školách, športových gymnáziách alebo konzervatóriách sa konajú talentové skúšky, kde žiaci predvádzajú svoje schopnosti a zručnosti v danom odbore.
Prijímacie skúšky sa zvyčajne konajú v máji (v 2 kolách) a výsledky sú oznamované v máji. Každá škola môže mať svoje špecifické požiadavky a kritériá, preto je dôležité, aby si žiaci a rodičia vopred zistili podrobnosti o prijímacom konaní na vybranej škole.
Možnosti štúdia zo základnej školy
Ukončený 5. ročník
gymnázium (8-ročné štúdium)
Ukončený 8. ročník
gymnázium (bilingválne 5-ročné štúdium)
obchodná akadémia (bilingválne 5-ročné štúdium)
Ukončený 9. ročník
gymnázium
gymnázium (5-ročné bilingválne štúdium)
stredná odborná škola (3-ročné, 4-ročné, 5-ročné štúdium)
Online výučba
doučovanie online je dostupné kdekoľvek v SR i v zahraničí
časová flexibilita (najmä miesta a času doučovania)
vyučovanie v pohodlí Vášho domova
úspora času a peňazí pri cestovaní na pobočku
kameru Vám na dobu doučovania prípadne zapožičiame domov
okrem vlastného počítača s pripojením na internet tak nepotrebujete žiadne iné špeciálne vybavenie
V Škole Populo každoročne pripravíme na prijímacie skúšky približne 500 študentov. Za posledné roky sme preto systém prípravy vypracovali do dokonalosti a chceme ho poskytnúť aj Vám. Ak sa pýtate, ako naša príprava prebieha, pripravili sme pre Vás malé zhrnutie:
Ako prvé všetko spoločne skonzultujeme. Rodičia poznajú svoje dieťa najlepšie a preto sú Vaše postrehy veľmi cenné pre následné nastavenie študijného plánu.
Všetky informácie dostanú tiež lektor či lektorka, aby s nimi mohli pracovať a prispôsobovať náplň lekcií.
Lektori najprv doplnia základy z minulých rokov a precvičia problematickú látku.
Následne sa zamerajú na prácu priamo s testami, ktorá je hlavnou náplňou kurzu.
Ku koncu kurzu si potom žiaci skúšajú napísať test v časovom limite, aby sa s ním naučili pracovať aj pod stresom, ktorému sa pravdepodobne na reálnych prijímacích skúškach nevyhnú.
Žiak sa tiež učí, ako správne pracovať s odpoveďovým hárkom a zapisovať doň odpovede, aby počas skúšok konal sebavedome.
Dôraz je kladený tiež na stratégiu vyplňovania testu, teda poučenie o tom, ktoré úlohy riešiť ako prvé, ktoré si naopak nechať nakoniec, a ako postupovať v prípade, že žiak nepozná riešenie.
Školu Populo určite odporúčame.
Ludmila S.
Aj keď mal môj syn veľmi dobrú známku z matematiky, náš lektor, pán V. nám povedal, že má značne veľké medzery v učive, čo nás mrzelo, ale na konci doučovania sa vraj zlepšil najviac zo všetkých študentov, ktorých mal, čo nás veľmi potešilo. Nielen, že sa zdokonalil v matematike, ale prijímacie skúšky sme urobili a syn sa na školu dostal. Náš lektor pán V. mal podľa syna veľmi dobré metódy na vysvetlenie a na hodiny sa tešil. Školu Populo určite odporúčame.
Výučba japonského jazyka
Juraj Kamenár
V rámci výučby japonského jazyka som hľadal inštitúciu, ktorá mi je schopná ponúknuť maximálnu variabilitu termínov za akceptovateľnú cenu. Našiel som tak Školu Populo, ktorá mi vyšla v ústrety ako pri hľadaní optimálneho času výučby, tak i s prijateľnými finančnými podmienkami. Komunikácia s inštitúciou bola vždy rýchla, vystupovanie pracovníkov, zabezpečujúcich konkrétneho vyučujúceho, bolo príjemné a korektné.
Veľmi dobrý a príjemný prístup doučovateľa
Nela Š.
Chcela by som poďakovať za doučovanie za posledný rok a taktiež aj poukázať na veľmi dobrý a príjemný prístup doučovateľa Andreja - hodiny boli vždy veľmi osožné aj z hľadiska Andrejových ohromných vedomostí a praxe v chémii celkovo a tiež vďaka tomu že mi všetko vedel vysvetliť veľmi jednoducho a prehľadne :), Andrej je určite jeden z vašich doučovateľov ktorý robia Populu veľmi dobré meno a rada vás odporučím ďalej.
Chceli by sme sa vam touto cestou poďakovať za vašu prácu
Katarína H.
Chceli by sme sa vam touto cestou poďakovať za vašu prácu a usmernenie pri doučovaní matematiky. Držíme Vám palce pri vašej práci a pomoci iným. Prajeme všetko len to najlepšie. Tešíme sa na prípadnú budúcu spoluprácu.
Ďakujeme.
Barbora K.
Chcem veľmi pekne poďakovať za prípravu syna k skúškam z matematiky, ste skvelí, že aj v dobe pandémie takto fungujete. Ďakujeme.
Výborné doučovanie! Naozaj kvalitný, profesionálny a milý prístup
Dana C.
Výborné doučovanie! Naozaj kvalitný, profesionálny a milý prístup, či už zo strany koordinátoriek, alebo od samotného lektora. Syn si p. Davida K. veľmi chváli, pomohol mu pozrieť sa na chémiu inými očami. Teraz sa ju učí rád a má výborné výsledky.
P. David K. syna kvalitne pripravil na prijímacie skúšky z chémie a naďalej ho doučuje a pripravuje na každú písomku. Škole Populo patrí VEĽKÉ ĎAKUJEM
Chceli by sme Vám poďakovať za možnosť vyskúšať si iný spôsob výučby.
Lenka F.
Chceli by sme Vám poďakovať za možnosť vyskúšať si iný spôsob výučby. Je veľmi príjemné zistenie, že aj v tejto ťažkej dobe existuje možnosť obrátiť sa o pomoc pri vzdelávaní na nejakú inštitúciu, ktorá deťom a dospelým podá pomocnú ruku.
Ďakujem Vám za Vašu profesionalitu, ústretovosť k individuálnym časom výučby pre moju dcéru.
Jana N.
Výučba s pani lektorkou Lenkou K. bola na vysokej úrovni, dcéra si skvalitnila výslovnosť, nadobudla vedomosti, ktoré by na základnej škole nedostala. Je pravda, že ma prekvapila cena za hodinu, ale Vami poskytnutý zvýhodnený balíček na vyšší počet hodín, sa nám vrátil vo zvýšení vedomostí a v skvalitnení výslovnosti jazyka anglického a v nadštandardnom prístupe Vašej školy k možnosti presunúť posledné hodiny na ďalšie hlavné prázdniny. Pokiaľ budeme potrebovať pomoc s výučbou predmetov aj na strednej škole, a to nielen s anglickým jazykom, znovu sa obrátime na Vašu Školu Populo.
Chceme veľmi poďakovať lektorkám matematiky a českého jazyka.
Dora Růžičková
Chceme veľmi poďakovať lektorkám matematiky a českého jazyka. Dcéra u prijímacích skúšok dopadla skvelo, na gymnáziu Hejčín je na 8. mieste a na Slovanskom gymnáziu je na 6. mieste. Vďaka práci lektoriek bola pokojná, mala možnosti si to vyskúšať vopred a jednoducho - vedela to. Odporúčame aj ďalším!
Chcela som poďakovať a vyjadriť maximálnu spokojnosť s výučbou.
Jana R.
Dobrý deň, chcela som poďakovať a vyjadriť maximálnu spokojnosť s výučbou, prístupom a ochotou lektorky Renaty K., ku ktorej na doučovanie dochádzala dcéra. Ďakujeme. :)
lektorka anglického jazyka, matematiky a deskriptívnej geometrie
Lenka začala byť súčasťou tímu Školy Populo v decembri 2017 ako lektorka angličtiny a matematiky. Má rada anglický jazyk, pretože miluje cestovanie a poznávanie ľudí a ich kultúr. Matematiku považuje tiež za celosvetový jazyk, ktorý nepotrebuje preklad. Vyštudovala Technickú univerzitu, pracovala na viacerých pozíciách v priemyselnej sfére, ale stále ju to viac ťahalo k humanitným odborom. Po zmene bydliska sa Brno stalo jej domovom so všetkým, čo k tomu patrí.
Mgr. Eva Gergelyová
lektorka slovenského jazyka, dejepisu, matematiky, občianskej náuky, psychológie
Absolventka Filozofickej fakulty Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre (slovenský jazyk a literatúra a psychológia). Túžba pochopiť individualitu detí, naučiť sa pracovať s deťmi pochádzajúcich z rôzneho prostredia, ju priviedla k tomu, aby si rozšírila svoje vzdelanie o školskú psychológiu a špeciálnu pedagogiku – poradenstvo v Bratislave. Má za sebou množstvo iných vzdelávacích aktivít. Od ukončenia štúdia pôsobí ako učiteľka základnej školy. Zapojila sa do Národného projektu zvýšenia kvalifikácie učiteľov športovej a telesnej výchovy, do projektu Profkreatis. Stále skúša možnosti, aby dokázala profesijne, osobnostne a ľudsky rásť, napredovať a udržať krok s neustálymi zmenami, ktoré sa dejú okolo nás. Snaží sa neustále vzdelávať, napredovať a motivovať seba i okolie k pozitívnym životným zmenám. Skúsenosti zo školskej praxe pretavuje aj do lektorskej činnosti, venuje sa vzdelávaniu cudzincov /hovoriacich po rusky, ukrajinsky a maďarsky/, pracuje i pre Migračné informačné centrum, pracovala i v jazykovej škole Gostudy a pre organizáciu Roma Education Found – lektorka v projekte Amos Academy.
Vo voľnom čase sa rada stotožňuje s hrdinami z krásnej literatúry, objavuje prostredníctvom kníh kultúru a krásu iných krajín, osudy významných osobností svetových či slovenských dejín. Nevyhýba sa ani prechádzkam v prírode či príležitostnému športovaniu."
Mgr. Milan Bačík
lektor matematiky a mechaniky
Hlbší vzťah k matematike pocítil na strednej (strojníckej) škole, kedy začal intenzívnejšie vnímať matematickú teóriu, vzorce a samotný symbolizmus matematiky. Neskôr jeho záľuba v matematiku prerástla natoľko, že po dvoch rokoch opustil štúdium informatiky na VŠ a začal študovať už len čistú matematiku na UCM v Trnave. Matematiku ovládal znamenite už na bakalárskom stupni, a vďaka jeho vyjadrovacím schopnostiam ho nechali ako prvého študenta v histórii UCM viesť seminár matematiky. Nakoniec ho škola aj ocenila za prípravu študentov na štátnu bakalársku skúšku z informatiky. Bakalársky (červený) diplom získal na Žilinskej Univerzite z matematického modelovania. Odtiaľ jeho cesta pokračovala na Masarykovu Univerzitu, kde dokončil magisterský stupeň z Matematickej Analýzy a pokračoval ďalej v doktoráte. Popri doktoráte začal učiť pre Populo. Učiť a predávať znalosti ho baví a cíti, že má isté nadanie jednoducho a bez zbytočných komplikovaností vysvetliť jadro teórie a problému. Popri tom sa ale neustále zdokonaľuje a učí sa novým teóriám ako z matematiky, tak z fyziky a medicíny. Ku všetkým svojim študentom pristupuje rovnako zodpovedne a priateľsky. Nieje študent, ktorý by nedokázal zvládnuť čokoľvek, čo si zaumieni.
Ivo Kučera
lektor anglického jazyka
Ivo je absolvent Hudobného konzervatória v Brne, z ktorého zbehol na hereckú katedru Janáčkovej akadémie a po absolutóriu hral v niekoľkých divadlách v Čechách i na Morave. Od roku 1981 žije striedavo v Kalifornii, Arizone a v Brne, kam sa vrátil z rodinných dôvodov. Nejakú dobu pôsobil ako riaditeľ brnenského štúdia Českého rozhlasu a zastával pozíciu šéfa jednej anglickej firmy.
Věra Hájková
lektorka matematiky
V Škole Populo učí už druhý rok a trávi tu veľa hodín svojho času. Študuje odbor Matematika a jej aplikácie. Ponúka zábavnú formu učenia pomocou hry, za účelom rozširovania obzorov, pochopenia súvislostí a povzbudenia logického myslenia v matematike. Podporuje radosť z nadobudnutých vedomostí a schopností a tiež prirodzeného postupu do vyššej úrovne vedenia. Podnecuje elimináciu stresu a nervozity pred skúšaním alebo dôležitou písomnou prácou.
Na základe vyplneného kontaktného formulára Vás budeme kontaktovať, zodpovieme všetky otázky a predstavíme Vám služby Školy Populo.
V prípade, že sa s nami chcete spojiť ako prví, môžete nám zavolať na tel. +421 905 891 021.
Prevádzkovateľom stránok Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, so sídlom Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená na Krajskom súde v Ostrave.
Používame cookies, aby sme vám zaistili čo možno najjednoduchšie použitie týchto webových stránok. Ak budete naďalej prezerať naše stránky predpokladáme, že s použitím cookies súhlasíte.